Slávny príbeh malého dievčatka, ktoré sa zrodilo z kvetu. Krehká Palculienka sa vo veľkom svete cíti stratená, ale chce ho spoznať, hoci v ňom číha mnoho nástrah. Príďte sa pozrieť, ako dopadne jej putovanie za šťastím.
Diskusia o vybraných inscenáciách predchádzajúceho dňa.
Hudobno-vzdelávací projekt pre deti od dvoch rokov. Obľúbené pesničky aj novinky z Pesničkovej encyklopédie. Projekt PACI PAC vznikol, keď sa gitaristovi kapely Iné kafe narodila dcéra Hanka. Muzikant a čerstvý otecko Mário Praženec sa vtedy začal intenzívne zaujímať o tvorbu pesničiek pre deti. A keďže Mário vraj spievať nevie, oslovil študentku herectva Adrianu Pešinovú, ktorá mala skúsenosti z detského divadla. Zrodil sa tak detský projekt PACI PAC, ku ktorému sa neskôr pridal perkusionista Peter Štenda. Počas koncertu a hravej zábavy si s deťmi tancujú aj pesničkové postavy a zvieratká.
Pinocchio je najznámejšia bábka na svete. Ale ten náš Pinocchio nie je drevený, ani papierový. Je živý! Naozajstný živý Pinocchio. Kedysi síce býval riadne poleno, mal dutú hlavu, neposlúchal a robil si, čo chcel. My sme s ním mali trpezlivosť, venovali sme sa mu a verili, že raz sa stane naozajstným chlapcom. Príďte si pozrieť pouličnú interaktívnu rozprávku, ktorá priamo komunikuje s divákmi.
V poslednom období vzniká stále viac inscenácií, ktoré v sebe spájajú viacero druhov umení a ktoré posúvajú tradične vnímané hranice. Podobným prípadom je v rámci aktuálnej sezóny v poradí tretia inscenácia Denníka Anny Frankovej, ktorú v Štátnom divadle Košice uvádzajú ako tanečné divadlo. Choreografia Ondreja Šotha umožňuje vyniknúť sugestívnemu a autentickému výkonu Táne Pauhofovej.
Magická komédia, ktorú Jakub Nvota napísal podľa Shakespearovej komédie Sen noci svätojánskej. Rešpektujúc dej a postavy vznikla nová originálna hra plná humoru, vášne a lásky. V nej sa herecká skupina vedená principálom Andonom a prostomyseľným hercom Jožkom ocitá v kríze. Musia zasiahnuť vyššie divadelné sféry, aby zmierili súbor, rozhnevaný kvôli nevere. Vtipné situácie a zámeny milencov sa striedajú s jarmočnými výstupmi. Nechýba mágia, čary, kúzla, ani hudba a piesne.
Inscenácia Sofoklovej tragédie v Astorke má v kontexte slovenského divadla hneď dve prvenstvá. Ide o vôbec prvý antický text, ktorý sa inscenuje na javisku tohto bratislavského divadla a súčasne ide o celkom prvú skúsenosť režiséra Lukáša Brutovského s antickou drámou. Nehovoriac o tom, že antika sa na Slovensku neinscenuje veľmi často. Už vďaka tomu stojí inscenácia za pozornosť.
Záverečná diskusia o inscenáciách posledného festivalového dňa.