Producentka, speváčka a textárka Katarzia má na konte tri štúdiové albumy. Striedavo hráva s jazzovou kapelou, sólo alebo koncertuje s elektronickým projektom. V roku 2017 získala cenu Radio_HeadAwards za najlepší singel (skladba Kde sa slzy berú). S producentom Pjonim napísala hudbu a texty k inscenácii SND Antigona, tieto skladby vyšli na rovnomennom albume. Katarzia a Pjoni získali v roku 2018 ocenenie Dosky za najlepšiu scénickú hudbu sezóny a Cenu Mladý tvorca Nadácie Tatra banky.
Reprezentačný hudobno-tanečný program k 70. výročiu vzniku Slovenského ľudového umeleckého kolektívu. Pohľad na viaceré podoby hudobnej a tanečne tvorby SĽUK-u, ktoré formovali tradíciu i súčasnosť tohto výnimočného umeleckého telesa. Výber z tvorby staršej a súčasnej generácie umelcov vytvára harmonickú líniu a potvrdzuje, že SĽUK to sú predovšetkým vynikajúce interpretačné výkony tanečníkov, muzikantov a spevákov.
Kultový český muzikál o divokosti v srdci, slobode, láske, zbojníckej cti a zrade z prostredia svojráznej Koločavy na Podkarpatskej Rusi. Romantický aj drsný príbeh zbojníka Nikolu Šuhaja na pozadí prvej svetovej vojny spája v sebe vyhrotené emócie aj silu prírodných živlov. Festivalová verzia inscenácie je oproti pôvodnej verzii mierne skrátená, s akcentom na hlavnú dejovú líniu a kultové piesne.
Nový pohľad na výnimočnú osobnosť slovenskej histórie. Multimediálna tanečná inscenácia o osude Milana Rastislava Štefánika hľadá odpoveď na otázku, ako sa v súkolí veľkých dejín cíti malý človek, ktorý ide za svojím presvedčením, že je možné zmeniť svet.
V inscenácii Squat sa päť tanečníkov ocitá v priestore, v ktorom vládne „squat“/drep, živočíšna pudová pozícia – dramatická či pitoreskná. Drep ako rozhodnutie. Skoncentrovaná energia. Inscenácia Spaces uvažuje o nesmiernej veľkosti vesmíru a jeho prázdnote. Vzdialenosť v nekonečne, ale aj bezprostredná blízkosť v každej bunke nášho tela. Meditatívne plynutie, prepojenie, rituál.