Turčianski muzikanti hrajú prevažne smooth jazz, fussion jazz, funky, jazzové štandardy aj vlastnú tvorbu.
Maryša podlieha mechanizmom spoločnosti, v ktorej žije, a spoluvytvára ich. Je obeťou tvrdohlavosti a tvrdohlavo trvá na obete. Je hrdinkou proti svojej vôli a z vôle božej vrahyňou. Maryša v podaní mladého slovenského režiséra Lukáša Brutovského je predovšetkým príbehom o nonkonformisme a vzbure proti zažitým konvenciám. Nečakajme však postmoderné či post-postmoderné scénické riešenia. Brutovského inscenácia sa vracia ku koreňom pôvodného dramatického textu, bez klišé a príkras českej inscenačnej tradície. Výsledkom je surová, herecky exponovaná a kryštalicky čistá inscenácia.
Turčianski muzikanti hrajú prevažne smooth jazz, fussion jazz, funky, jazzové štandardy aj vlastnú tvorbu.
Dramatizácia kultového románu Michaila Bulgakova v nezvyčajnej atmosfére cirkusového šapito. Inscenácia nadväzuje na predchádzajúce produkcie divadla Teatro Tatro (Bianka Braselli, dáma s dvoma hlavami a Prorok Ilja), po ktorých zdedila atmosféru magického panoptika i tému blížiaceho sa konca sveta. Hľadá odpovede na odveké ľudské otázky. Pátra po láske takej veľkej, že sa pred ňou pokloní i samotný diabol. Práve ľúbostná línia románovej predlohy je pre teatrácku dramatizáciu zásadnou. Ambíciou inscenácie je posunúť obyčajné rozprávanie prostého príbehu hlbšie do metaforického sveta mágie a sna.